Konfirmantundervisning

Geilo Frimenighet har konfirmasjonsundervisning en gang pr måned, i tillegg til at konfirmantene deltar på Get Focused i Tønsberg i november (getfocused.no) og Konfirmantcup på Gol i feb/mars. Vi har konfirmantundervisning hjemme hos ulike familier i menigheten, og går igjennom Alpha-kurset (De grunnleggende sannheter i den kristne tro) i løpet av konfirmantåret. Det blir også servert noe godt å spise i løpet av samlingen. Vi starter konfirmantundervisningen i august/september. Første samling er hos Sunniva og Tormod Sandsmark, Lykkjavegen 12, Geilo. Konfirmantundervisningen er gratis. For påmelding eller spørsmål, kontakt Tormod Sandsmark, mob 98676824 eller post@geilofrimenighet.no Dato for konfirmasjonsgudstjeneste 2024 er lørdag 1. juni. Gudstjenesten vil være i Geilo kulturkyrkje. Konfirmasjonsundervisning høsten 2023:
September Hvorfor og hvordan kan jeg be /og helbreder Gud i dag? Alpha kap. 4+13 Sunniva og Tormod/Hildegunn
Oktober Hvorfor og hvordan lese Bibelen? Alpha kap. 5 Bodil og Alv, Vøllovegen, Geilo
3.-5. nov Get Focused. Ungdomsfestival i Vestfold Oslofjord Convention Center, Sandefjord
Desember Hvordan leder Gud oss /hvordan høre Guds stemme? Alpha kap. 6 Elisabeth og Rune, Hjalmevegen 18, Geilo